Youtube Keyword Tool

Youtube Keyword Tool

Youtube Keyword Tool

İlgilendiysek birçoğumuz Keyword Tool‘u biliriz. Google’ın seo için çok önemli bir aracıdır. Anahtar kelime sorgulaması yaptığımızda aradığımız veya daha doğrusu kullanmak istediğimiz kelimelerin rekabet düzeyini ve aranma oranlarını bize verir ki bizde bu sayede hangi anahtar kelimeyi kullanacağımıza karar verebiliriz. Ama Google’ın Keyword Tool’u Youtube videolarımız için pek kullanışlı değildir. Youtube videolarımız için Youtube Keyword Tool en ideal anahtar kelime sorgulama aracıdır. Bunun nedeni ise Youtube site içi arama motorunun verilerini size sunar ve en başarılı sonuçları almanıza olanak tanır.

 

Youtube videolarına neden seo yapmalıyız?

 

Bunu yapması gerekenler elbette videodan bir beklentisi olanlardır. Özellikle video marketingle ilgilenen kişilerin mutlaka Youtube videoları için seo yapması gerekir ki tanıttıkları ürün ya da hizmeti daha çok insan görebilsin. Youtube videolarının bilgilendirme bölümü sitelerimize hit çekmek için çok önemli bir yerdir. Buraya sitemiz hakkında bilgilendirme ve link koyabilir insanların videoyu izledikten sonra daha fazla içerik için buraya gelmelerini sağlayabiliriz.

 

Youtube Keyword Tool Nedir Nasıl Kullanılır?

 

Youtube Keyword Tool Youtube videolarınız için bir anahtar kelime belirleme ve değerlendirme aracıdır. Linkten siteye ilk girdiğinizde yapmanız gereken hedef kitlenizi belirlemek. Hedef kitleniz hangi dili kullanıyor ve Youtube aramalarını hangi ülkeden yapıyor? Bu iki seçeneği karşınıza çıkan kriterlerden düzenleyebiliyorsunuz. Hedef kitleniz ülkemizdeyse Turkish ve Turkey seçeneklerini işaretliyorsunuz.

 

Hedef kitlenizi belirledikten sonra size neyi değerlendirmek, araştırmak istediğinizi soruyor. Bir anahtar kelime girip değerlendirme mi yapacaksınız yoksa bir Youtube videosu URL’si ile değerlendirme yapacaksınız. Kelime kısmını seçtiğinizde yandaki kutucuk kelimeleri girmeniz gereken yer oluyor. Video değerlendirme seçtiğinizde ise sizden kelime yerine bir video URL’si istiyor. Video URL’sini girdiğinizde size otomatik olarak o videoya giden kişilerin hangi anahtar kelimelerle gittiğini söylüyor. Burada yine rekabet ve yoğunluk verileri söz konusu. Bu video linki yöntemi sayesinde rakiplerinizin videolarını değerlendirmeniz mümkün. Ayrıca en popüler videoların hangi kelimelerle ziyaretçi çektiğini görmekte size çok faydalı bir yol gösterecektir.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir