Twitter’da Yeni Reklam Modeli

Twitter'da Yeni Reklam Modeli

Facebook’un sosyal ağlardaki en büyük rakibi konumunda bulunan Twitter küçük işletmelere yönelik reklam modeli geliştirdi.

Kullanım oranı hızla geniş kitlelere yayılmasına rağmen potansiyel kapasitesini gelire dönüştürmekte güçlük çeken Twitter uzun bir süre reklam almamış ardından sponsorlu tweetlerle reklam almaya çalışmıştı.

Uzun süredir yeni bir sistem üzerinde çalışan Twitter, Facebook ve Google’da olduğu gibi kullanıcıların kendiliğinden reklam verebilmelerini sağlayan reklam modelini uygulamaya başladı.

Şu anda sadece Amerikan Express kartı bulunanların başvurabildiği uygulama çok yakın bir gelecekte tüm kredi kartı sahipleri tarafından kullanılabilecek.

Geçtiğimiz yıl reklam gelirlerini bir önceki yıla göre % 213 arttırarak 139,5 milyon dolar gelire ulaşan Twitter’ın reklam geliri diğer sosyal medya mecraları olan Facebook ve Google+ ile kıyaslandığında oldukça gerilerde kalıyor. Çünkü 2011 yılında Google 36,5 milyar dolar Facebook 3,2 milyar dolar gelir elde etti.

 

 

Kaynak: Marketing Türkiye

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir