Twitter, Reklam Artışı için Anahtar Kelime Özelliğini Genişletti

Twitter, Nisan ayında uygulamaya geçirdiği anahtar kelime hedeflemesi ile, reklamveren markalara sunduğu anahtar  kelime özelliklerinde iyileştirme yönünde güncelleme yaptı. Anahtar kelime hedeflemesi, eş anlamlı kelimeler, farklı yazımlar ve Twitter’ın kendine  özel kelimeleri kapsayacak.

Anahtar kelime hedeflemesi ile markalar reklamlarını oluşturuken anahtar kelime belirleyerek bu anahtar kelimeleri içeren tweet’leri  analiz ederek bu kullanıcılara reklam göstermesi üzerine kurulu. Anahtar kelimeler ile markalar yeni tüketicilere daha kolay ulaşmayı sağlamakta.

En son kelime reklam aracına mod filtrelemesi ve negatif anahtar kelime eşleşmesi özelliklerini dahil eden Twitter, şimdi reklamverenlerin daha fazla kullanıcıya ulaşması için bu anahtar kelimelerin sınırını genişletti.

Twitter, uygun bir rklam arcı olduğunu kanıtlama yolunda reklamverenleri kendine çekmeyi hedef alarak yeniliklere başvuruyor. Genişlemiş anahtar kelime hedeflemesine ise reklamverenler ads.twitter.com üzerinden ve Twitter’ın reklamveren API’sini kullanarak ulaşabilecek.

Ayrıca reklamverenler sadece o kelimenin geçtiği tweet’lere ulaşmak istiyorsa “+” işareti ile hedeflemeyi daraltabilecek.

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir