Twitter Otomatik Reklam Satın Alma Sistemi Hazırlıyor

Twitter yılsonuna kadar küçük ölçekli şirketler için otomatik reklam alma sistemini kurmayı planlıyor.
Twitter dünya çapında mali başkanı Adam Bain küçük işletmelerin Twitter üzerinden reklam yayınlamaları için otomatik bir sistem geliştirdiklerini açıkladı. Yılsonuna doğru sunmayı düşündükleri sistemle küçük ölçekli firmaların isteklerine daha hızlı cevap vermeyi amaçladıklarını da belirtti.

Twitter Aralık 2010’da reklamcılar için bir online form tanıtmıştı. Bu form sayesinde pazarlama ve reklam dünyası Twitter’ın promoted tweet ve trend gibi özellikleriyle ilgili düşüncelerini paylaşabiliyor. Bu formlar sonrasında Twitter satış temsilcileri reklamcılarla iletişime geçiyordu.

Şu anda twitter’da reklam vermek isteyen firmalar twitter satış departmanıyla bağlantıya geçmek zorundalar. Twitter’ın reklam satış departmanı ise büyük ölçekli firmalara odaklanıyor. Bu departmanın altyapısı küçük ölçekli firmaların sorularına ve isteklerine cevap vermekte yetersiz kalıyordu. Eğer Twitter Ada Bain’in dediği gibi otomatik bir reklam satın alma sistemi kurarsa bu özellikle küçük ölçekli firmalar için büyük bir gelişme olacak.

Twitter reklam çalışmaları konusunda henüz başlangıç evresinde. eMarketer’ın verilerine göre Twitter bu yıl 150 milyon dolar reklam geliri elde edecek. Bu da Facebook’un 2007’deki reklam gelirine tekabül ediyor.

Fakat Twitter’ın reklam sistemi, Facebook’unkinin tam tersi işliyor. Facebook reklam alma sistemi tamamen otomatik ve küçük ölçekli firmalar için tasarlanmış.

Kaynak: Mediacat Online

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir