Türk Markalarının Sosyal Medya Notu


Sosyal medya, reklam ve pazarlama iletişimi için hem yeni hem de çok etkili bir alan. Dünya markaları her geçen gün sosyal medyaya daha fazla bütçe ayırarak markalarının online tanınırlığını artırmaya çalışıyor.

Sosyal medyanın daha etkili nasıl kullanılabileceği, sosyal medyanın dili ve ölçülebilirliği tartışılıyor. Geçtiğimiz hafta MediaCat online olarak Türk markalarının sosyal medyanın dilinden anlayıp anlayamadığına dair bir anket hazırlamıştık.

Anket sonuçlarına göre, MediaCat online ziyaretçilerinin yüzde 77.45’i Türk markalarının sosyal medya dilinden yeterince anlamadığını düşünürken yüzde 22.55’i Türk markalarının sosyal medyanın dilinden anladığını belirtiyor.

Kaynak: Mediacat Online

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir