TÜBİSAD’dan “TÜBİSAD@Kampüs” projesi

Bilişim Sanayicileri Derneği, ‘TÜBİSAD@Kampüs’ Projesi ile üniversitelerde Dijital Medya’yı tartışıyor.

Dijital Medya Sektörü hakkında bilgi vermek, dijital medya kullanımının niteliğini artırmak, üretkenliği yaygınlaştırmak ve dijital medyanın yarattığı iş fırsatlarını öğrencilerle yüz yüze görüşmek amacıyla Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) Dijital Medya Komisyonu tarafından tasarlanan ‘TÜBİSAD@Kampüs’ Projesi, 29 Nisan Cuma Günü Eskişehir Anadolu Üniversitesi’nde başlıyor.

Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) Dijital Medya Komisyonu tarafından tasarlanan ve hayata geçirilen, ‘TÜBİSAD@Kampüs’ Projesi, 29 Nisan Cuma Günü Eskişehir Anadolu Üniversitesi’nde başlıyor. Açılış konuşması Intel Türkiye Genel Müdürü Çiğdem Ertem tarafından yapılacak ilk TÜBİSAD@Kampüs etkinliğinde: Hürriyet İnternet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar, ‘İçerik Kral mı?’, akakçe.com Kurucusu Koray Karataş da, ‘İnternet ile yeni nesil alışveriş: Uygulama ve Fırsatlar’ başlıklı sunumlar yapacak.

Dijital Medya Sektörü hakkında bilgi vermek, dijital medya kullanımının niteliğini artırmak, üretkenliği yaygınlaştırmak ve öğrencilerle yüz yüze iletişim kurmak amacıyla düzenlenen etkinlikler kapsamında 2011 yılı boyunca, 11 Üniversitede toplantılar yapılacak. Diital Medya Sektörü’nün önde gelen isimlerinin konuşmacı olacağı toplantılar kapsamında güncel temalar, seminerler çerçevesinde ele alınacak, katılımcılarla bire bir görüşmeler yapacak.

TÜBİSAD @Kampüs etkinliği: 5 Mayıs’ta Erzurum Atatürk Üniversitesi’nde, 10 Mayıs’ta ise Kocaeli Üniversitesi’nde, 13 Mayıs’ta Mardin Artuklu Üniversitesi’nde devam edecek.

Sonbahar’da ise: Van-100.Yıl, Sivas-Cumhuriyet, Trabzon-Karadeniz Teknik, Antalya-Akdeniz, Adana-Çukurova, Konya-Selçuk ve-İstanbul Teknik Üniversitesi’nde Proje kapsamında toplantılar düzenlenecek.

TÜBİSAD Dijital Medya Komisyonu: TÜBİSAD’ın, sektördeki gelişmeleri daha iyi takip edebilmek ve yönlendirebilmek için oluşturduğu uzman 11 alt çalışma komisyonlarından birisi olan Dijital Medya Komisyonu, Dijital teknolojilerin yakınsamasıyla oluşan yeni yaşamı ve iş yapma biçimlerini aktif olarak takip etmek ve bu gelişmeler hakkında tüm sektörleri bilgilendirmek üzere çalışmalarını sürdürüyor. Komisyon, akademisyenler, araştırmacılar, fütüristler, medya ve iletişim sektörü liderlerinden oluşuyor.

Kaynak: Hürriyet

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir