Sosyal Medya Uzmanının Görev ve Sorumlulukları

  • İşletmenin çalışma prensipleri doğrultusunda mesleki verimliliği uygun bir  şekilde; sosyal medyayı takip etmek.
  • Çalıştığı firma yetkililerini veya kişileri bilgilendirip strateji oluşturmak.
  • Sosyal medya kanallarında firmaya özel kampanya oluşturmak ve yürütmek. Sosyal medya ağlarında bulunan takipçi sayılarını yükseltecek girişimlerde bulunarak iletişimi arttırıcı fikirler bulmak.
  • Sosyal medya ağlarında başka kişilerce, bulunduğu firma hakkında uygun olmayan içerik oluşturulduğunda bunları izlemek ve bilgilenmek.
  • Gerektiğinde uygun olmayan içeriklere müdahale etmek.
  • Blog açmak ve blogda içerik yayınlamak.
  • Rakiplerin sosyal medyada neler yaptığı hakkında bilgilenmek.
  • Ürün deneyimi hakkında çalışmak.
  • Mesleki alanda her türlü gelişmeyi takip ederek, yenilikleri uygulamak.
Bir sosyal medya uzmanı ile çalışmayı düşünüyorsunuz; peki görev ve sorumlulukları nelerdir? Şirketinizin sosyal medya sorumluluğunu bu işi en iyi yapabilecek çalışanınız vermelisiniz; en başarısız personelinizi iş yaratmak için kullanmak; formsuz futbolcuyu sahaya sürmek gibidir.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...