Son Alıcıya Yönelik Basın Bülteni

Son Alıcıya Yönelik Basın Bülteni

Geleneksel medya her ne kadar gücünü tam anlamıyla kaybetmese de satıcı ile tüketici arasında aracı olma özelliğini büyük oranda kaybetti. Artık alıcılar basın bültenlerini kaynağından ulaşıp okuyor. Dolayısıyla basın bültenlerinin alıcılara yönelik olarak hazırlamanın önemi de bir hayli artmış durumda. Basın bültenlerine direkt kaynağından ulaşılmasıyla birlikte, halkla ilişkiler uzmanlarının hedef kitleleri dar bir gazeteci grubundan çıkarak, geniş kitlelere dönüşmüştür. Basın bültenlerinin milyonlarca internet kullanıcısına ulaşması gerekli hazırlıklar ve bazı temel kri-

terlere uyulma mecburiyetini de doğurdu. En fazla dikkat etmeniz gereken konu ise sık aralıklarla basın bülteni yayımlamanız. İnternet öncesi dönemde gazeteciler çok ciddi bir haber içermedikçe basın bültenlerini dikkate almıyor ve yayımlamıyorlardı fakat internet kuralları değiştirdi. Artık gazetecilere ihtiyaç duyulmadığından ve ana siteler üzerinden basın bültenlerine ulaşılabildiğinden büyük haber beklemeden sık aralıklarla basın bülteni yayımlamanızda büyük fayda var. Basın bültenlerinin sadece gazetecilere yönelik olarak hazırlanmamasından dolayı, gazetecilerin hoşlandığı fakat geniş kitlelerin ne anlama geldiğini bilmedikleri konu ve kelimelere basın bültenlerinizde mümkün olduğunca yer vermemeye çalışın. Basın bültenlerinizi geniş kitlelerin anlayacağı dilde hazırlamaya özen gösterin. Basın bültenlerinin temel amacı her ne kadar markalar hakkında bilgi vermek olsa da temel amaç satışları arttırarak markayı büyütmektir. Dolayısıyla basın bültenlerinizi dolaylı olarak satışlarınızı arttırmaya yönelik hazırlayın.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir