Reklamlara Yüz Tanıma Teknolojisi

 Markalar teknolojinin imkanlarından yararlanarak daha fazla tüketiciye ulaşmayı amaçlıyor. Markalar yüz tanıma teknolojisini kullanarak reklamcılık sektöründe bir yeniliğe imza atıyor.

Xbox One da geliştirilmiş Kinect özelliğiyle Kasım ayında yayınlanacak. Kinect’in sayesinde odada kaç kişi olduğunu anlayacak olan reklamverenler buna uygun reklamları tüketicilere sunabilecekler.

Yüz tanıma teknolojisini reklamlara uyarlayan bir dijital medya ajansı da var. Avrupalı dijital medya ajansı, Optim Eyes adı verilen teknolojiyi kullanarak reklamverenlere kaç kişinin reklamlarını gördüğünü ve ne tarz insanların reklamlarına ilgi gösterdiğini bildirebilecek. Bu sayede Optim Eyes, yüz tanıma teknolojisiyle cinsiyet ve yaş ortalaması gibi bilgilere ulaşabilecek.

Teknoloji reklaverenler için önemli bir yere sahip. Markalar teknoloji sayesinde sokak panolarındaki reklamların kimler tarafından merak edildiğini ve buna göre yeni reklam stratejilerini belirleyecek. Reklamverenler hitap ettikleri kitleyi tespit ederek daha çok hedef odaklı reklamlar yaratacak ve  bu reklamlar daha fazla kişiye ulaşacak.

Yüz tanıma teknolojisiyle biz reklamları izlerken reklamlar da bizi izleyecek. Bunun insanlar tarafından nasıl karşılanacağı bilinmiyor.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir