Özel e-ticaret Yazılımı Nedir?

Özel e-ticaret Yazılımı Nedir?

İnternet kullanıcı sayısının her geçen gün artması ve insanların online alışverişleri daha fazla tercih etmesi ile beraber şirketlerde bu doğrultuda piyasada bulunan mağazalarına ek olarak, sanal alışveriş mağazaları da açmaktadır. Bu gibi nedenlerden dolayı her geçen gün e-ticaret kavramı gelişmekte ve yaygınlaşmaktadır. Bundan dolayı satış odaklı şirketler sitelerinin panellerini yönetebilmek adına özel e-ticaret yazılımına ihtiyaç duymaktadır. Bu yazılım internet üzerinden ticaret yapan şirketler tarafından kullanılmaktadır. Farklı kategorilerdeki ürünlerin satışını yapan bir sitenin sürekli güncellenmesi, yeni ürünlerin eklenmesi ve fiyatlarda değişim yapılması gerekmektedir.

Özel E-ticaret Yazılımı

Özel E-ticaret Yazılımı

Bundan dolayı bu sitelerin çok iyi takip edilmesi ve sürekli değişiklik yapılması için iyi bir yazılıma ihtiyaç duyulmaktadır. Satış odaklı siteler için kullanılan özel e-ticaret yazılımı aşamasında gerçekleştirilebilen aşamalara örnek olarak; site içerisinde yer alan ürünlere bir yenisi eklenebilir, ürün adına istenilen sayıda görsel eklenebilir ve istenilen ürünler siteden silinebilir. Site içerisinde yer alan ürünlerin markası eklenerek kullanıcıların dikkati çekilebilir. Satış odaklı siteler genelde üye sistemi ile çalıştığından dolayı üye kaydının sistemde sınırsız olması gerekmektedir. Panel sistemini kullanan yetkililer gelen üyelik isteklerini aktive edebilir veya üyelikten çeşitli nedenler ile silinmesi gereken üyeleri silebilir. Ürünler sepete eklendikten sonra satın alma aşamasında yer alan ödeme seçenekleri ve kredi kartı ile taksitlendirme seçenekleri düzenlenebilir. Kredi kartı, EFT veya havale adına çalışılan bankaların isimleri ve hangi bankanın hangi karta kaç taksit yaptığına dair bilgiler tanımlanabilir.

Tüm bunların dışında özel e-ticaret yazılımı ile sitenin içeriğine indirim haberleri eklenebilir ve çeşitli kampanya içerikleri ile kullanıcıların alışveriş yapabilmesi adına yönlendirme yapılabilir. Ayrıca çeşitli anketler oluşturularak müşterilerin memnuniyetler dereceleri ölçülebilir, dilek ve şikâyetler bu yöntem ile öğrenilebilir.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir