Online Reklam Büyümeye Devam Edecek

online-reklam

2011 yılında online reklam, diğer reklam kategorilerini sollayacağı öngörülüyor. İnteraktif reklamcılıkta en hızlı büyüme ise “lokal online”da gerçekleşecek. Borrell Associates’ın verilerine göre online reklamcılık reklam harcamalarında diğer kategorileri geride bırakmaya devam edecek ve gelecek yıl yüzde 14’lük bir büyümeyle reklam sektörü 51.9 milyar dolara ulaşacak. Bununla beraber online mecra dışındaki reklam pazarında sadece 5’lik bir büyüme öngörülüyor ve toplam rakamın 238.6 milyar dolara ulaşması bekleniyor.

İnteraktif reklamda ise en hızlı büyüme ise sosyal medyayı içeren lokal online segmentinde gerçekleşecek. 2011 yılında “lokal online” yaklaşık %18’lik bir büyümeyle 13.7 milyar dolardan 16.1 dolara çıkacak. Online reklamcılıkta diğer kategorilerde öngörülen büyüme rakamları ise şöyle sıralanıyor: E-mail reklamcılığın yüzde 9 büyümeyle 16 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Online reklam promosyonda beklenen büyüme yüzde 10 civarında ve bu kategorinin toplamda 24 milyara ulaşması düşünülüyor. Online kuponda öngörülen büyüme ise yüzde 14 ve rakam da 9.1 milyar dolar.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir