Nokia tüketici şikâyetlerini dikkate almıyor

Nokia tüketici şikâyetlerini dikkate almıyor

Şikayetvar.com tarafından yürütülen anketin sonuçlarına göre Nokia müşterilerinin şikâyetlerini hiçbir şekilde dikkate almıyor.

 

En düşük şikâyet oranına sahip firmanın Apple olduğu araştırmada 650 bin şikâyetvar üyesinin gönderdiği şikâyetler ve firmaların şikâyetlere verdikleri yanıtlar değerlendirildi.

 

Araştırma sonuçlarına göre tüketici şikâyetlerini en iyi yöneten firmalar General Mobile, Samsung ve Apple oldu.  General Mobile, Samsung ve Apple gibi firmalar kendilerine gelen şikâyetlerin çok büyük bir bölümünü yanıtlarken Nokia ve Sony Ericcson’un ise tüketici şikâyetlerini yanıtsız bıraktığı ortaya çıktı.

 

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir