Kentsel dönüşüm mü Websel dönüşüm mü?

Teknolojinin önü alınamaz gelişimi, kamu ve özel kurumların websel dönüşüme ayak uydurma mecburiyetini ortaya koymuştur.

Günümüzde web teknolojilerini etkin bir şekilde kullanmayan ve websel dönüşüme yeterince ayak uyduramayan kurumların orta ve uzun vadede ayakta kalabilme şansları kalmamıştır.  Çünkü tüketiciler satın alma kararlarını internet üzerinden vermekte ve satın alımlarını büyük oranda internet üzerinden gerçekleştirmektedirler.

Ülkemizde internet kullanıcı sayısı özellikle 2000’li yılların ortalarından itibaren hızlı bir artış göstermiştir. Şu an için Türkiye’deki internet kullanıcı sayısı 30 milyonu aşmış durumdadır ve bu rakam her geçen gün artış göstermektedir.

Kitleleri etkileme gücünü her geçen gün daha da arttıran Sosyal Medya kullanım oranlarında da ülkemiz sürekli bir gelişim içinde örneğin şu an için Facebook kullanım oranlarında dünya genelinde üçüncü, Twitter kullanım oranlarında ise on dördüncü sıradayız.

Websel dönüşüm kurumlar için hayati derecede önem taşıyor

Doğru websel dönüşüm stratejisi geliştiren ve doğru taktiklerle stratejilerini uygulayan kurumlar rakiplerinin bir adım önünde yer almakla kalmıyor, ulusal pazarları kontrol altına alıyor ve uluslar arası pazarlarda da söz sahibi oluyorlar.

Kurumların varlıklarını devam ettirebilmeleri ve rakiplerinin önünde yer alabilmeleri için websel dönüşümle doğru orantılı stratejiler geliştirmeleri ve doğru taktiklerle stratejilerini uygulamaları gerekmektedir. Aksi takdirde web teknolojileri ile entegre olan tüketicilerin gerisinde kalınacağından, orta ve uzun vadede yok olma tehlikesiyle dahi karşı karşıya kalınabilir.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...