Karı-Koca’nın 5 milyar dolar değerlemeli girişimi

Adi Tatarko ve Alon Cohen tarafından 2009 yılında kurulan Houzz ilginç bir girişim. Bu yaz başında aldığı yatırımla 4 milyar dolar değerlemeye sahip olan girişimin Türkiye’de de oldukça ilgi görüyor. Girişimi ilginç kılan nokta ise 3 çocuklu evli bir çiftin başarısı.
Dekorasyon, peyzaj, ev tasarımı konusunda bir sosyal ağ olan Houzz, mimarların ve kişilerin paylaşımlarına yer vererek ilgili içerikteki profesyonele ve ürüne kullanıcının ulaşmasını sağlıyor.
2 yıl önce de TechCrunch Disrupt San Francisco sahnesinde ABD dışına açılma üzerine sohbet eden girişimci çift, bu süreçteki değişimleri ele alarak konuşmalarına başladılar. ABD dışında 14 farklı ülkede hizmet veren Houzz, oldukça başarılı bir büyümeye sahip. Hindistan’a bu yıl başında giriş yapan Houzz, yalnızca yerelleştirme ile reklama ihtiyaç duymadan %60 büyüme sağlamış. Alon ABD ve Avrupa pazarının büyüklüğünü 1.2 milyon dolar olarak açıklıyor ve ABD’de daha da büyüyeceklerini belirtiyor.

Cohen, Houzz’un fotoğraftan ürün tanımasının öneminin üzerine ; uygulamada 15 milyon profesyonel fotoğrafın bulunduğunu ve bunların alış verişe uygun halde olduğunu aktardı. Bu alanı yapay zeka ve
farklı teknolojilerle geliştirdiklerini dile getirdi.

Houzz’un yeni ürün demosunu aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir