İzmir Pakalın Sağlık & Güzelliğin Merkezi ve Pakalın Eczanesi CRM Eğitimi

pakalin

Geçtiğimiz Cumartesi günü Pakalın Güzelliğin Merkezi ve Pakalın Eczanesinde alt yapısını oluşturduğumuz Pakalın CRM projesinin (Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemi) eğitimini verdik.

Pakalın’da gerçekleşen eğitime Beycon Group ’dan Sayın Sinem Öksel ve Sayın Tuğbay Atilla katıldılar.
Sadece CRM eğitimini vermekle kalmayıp Beycon Group tarafından tasarımı ve programlandırılması gerçekleştirilen Pakalın Güzelliğin Merkezi ve Pakalın Eczanesinin web sitelerinde yapılması gerekli olan güncellemeler ve eklemeler yapılan toplantı sonrasında belirlendi.

Ekibimize, İzmir Adnan Menderes havaalanına indikleri andan itibaren çok yakın ilgi gösteren, Pakalın ekibinden Sayın Mahur Pakalın Dirin’e, Sayın Funda Harmanlı’ya, Sayın Aysel Gerekmen’e, Sayın Burcu Arslan’a ayrıca ekibimizi İzmir’de de yalnız bırakmayan Beyaz Sosyal Sorumluluk İletişim Danışmanlığı kurucusu Sayın Yeşim Beyla’ya çok teşekkür ederiz.

Çok keyifli anlar yaşadığımız İzmir seyahatimizde son derece faydalı olan eğitimlerimiz ve toplantılarımız yaklaşık yedi saat sürdü.

Yeniden İzmir’de olabilmek dileği ile…

Pakalın Sağlık & Güzelliğin Merkezi CRM Uygulaması

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir