İnternet Planlaması Nasıl Yapılmalı?

internet-planlamasi

İnternet planlaması kurumların dijital ortamda var olması gereken konumu ve bu konuma ulaşmak için izlemesi gereken strateji ve taktikleri belirler.

Bir şirketin internet planlamasının hazırlanabilmesi için öncelikle SWOT analizinin doğru bir şekilde yapılması gerekmektedir.

Swot Analiz

Swot analiz şirketlerin Güçlü (Strength), Zayıf (Weakness) yanlarının, fırsatlarının (Opportunuties) ve tehditlerinin (Threats) belirlenmesi anlamına gelmektedir. Yapılan Swot analiz internet hedeflerinize ulaşmada belirleyeceğiniz strateji ve taktiklerinizde size ciddi oranda yardımcı olacaktır.

Şirketinizin faaliyet göstereceği pazarı ve hedef kitlenizi doğru belirleyin

İnternet planlamasına başlamadan önce şirketinizin faaliyet göstereceği pazarı ve hedef kitlenizi doğru bir şekilde belirlemelisiniz. Çünkü faaliyet gösterdiğiniz pazara ve hedef kitlenize uygun, anlaşılabilir ve etkileyici içerikler ve dijital uygulamalar hazırlarsanız. Müşterilerinizin ilgisini daha kolay çeker ve markanıza karşı olan sadakatlerini daha rahat sağlayabilesiniz.

Rakiplerinizi belirleyin

İnternet planlamanızı yaparken rakiplerinizi belirleyip sizden fazla veya eksik yaptıklarını belirleyip şirketinizin dijital ortamına aktarmalısınız. Çünkü özellikle internet dünyasında rekabet beraberinde yenilikleri ve kaliteli üretimi de getirir.

HAKAN TAŞGIN

beycon


www.beycon.com.tr

www.beycon.net

www.beycongroup.com

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir