İnstagram Yönetimi

İnstagram Yönetimi

instagram yönetimi

instagram yönetimi

İnstagram, ağırlıklı olarak fotoğraf paylaşım mecrası ve daha çok eğlence amaçlı bir sosyal medya mecrası olarak görünse de hedef kitlesi instagramda olan markalar için bundan daha da fazladır.

Markanın geniş hedef kitlelere yayılması ve hizmetlerinin tanıtılması için etkili ve hızlı bir yoldur. Ayrıca İnstagram ’da hedeflediğiniz kitleye ulaşmanız, eğer doğru bir şekilde yönetilirse, çok daha hızlı olacaktır.

3 Adımda hesabınızı geliştirmenin yolları:

  • İnstagram Profilinizi tamamen doldurun.

Kullanıcılar sizin profilinize girdiklerinde neden sizi takip etmeleri gerektiğine ilk olarak hakkınızda bölümüne bakarak karar vereceklerdir. Bu nedenle hakkında bölümünü; var olan web sitenizin linki, kendinizi tanıtan kısa bir yazı ile doldurabilirsiniz. Bu sayede kullanıcılar, işinizle veya sizinle ilgili daha fazla bilgiye erişebilir, ürün ya da hizmetlerinizle ilgili daha ayrıntılı bilgilerin bulunduğunu sayfalarınızı ziyaret edebilir.

  • Markanızı tanıtan içerikler paylaşmaktan çekinmeyin!

İnsanlara görüntü ve videolar aracılığıyla, yaptığınız işlerden, müşterilerinizden, hizmetlerinizden bahsedin, ürünlerinizi sergileyin, Her şeyden önce sosyal medyaya dair bilmeniz gereken ilk bilgi; her bir sosyal medya mecrası birbirinden farklı kitlelere sahiptir.

Her Facebook kullanıcısının İnstagram hesabının olmaması ya da her Twitter kullanıcısının Linkedin hesabının olmaması gibi. Bu yüzden her sosyal medya mecrasında var olmanız markanızın daha çok kişiye erişmesine ve hedeflenen kitleye ulaşılmasında yardımcı olacaktır. Satış odaklı hizmetlerinizi sergilemek için Instagram hesabını kullanmak istediğinizde somut olarak ürünlerini sergileyebilir, hakkında kısa bir bilgi verip, video ve fotoğraf çalışmaları ile destekleyerek müşterilerin hesabınızla etkileşime geçmesini sağlayabilirsiniz.

  • Hashtag kullanımına özen gösterin.

İçeriklerin hashtagler ile desteklenmesi, yayınlanan postun daha geniş bir kitleye ulaşmasını sağlar. Ayrıca markanızla ilgili birkaç hashtag belirleyip her postunuzda onu kullanmak takipçileriniz arasında bir etkileşime sebep olacaktır.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir