İçerik Pazarlaması ve Yeni SEO Kuralları

Rekabetin markalar arasında hızla arttığı günümüzde Google arama sonuçlarında ilk sıralarda çıkmak önemini her geçen gün daha arttırıyor. Bu da beraberinde SEO çalışmasını web sitesi için önemli hale getiriyor.

Seo ilk başladığı zamanlarda Google algoritması tam olarak bilinmiyor yavaş yavaş çözülüyordu. Bu zamanlarda arama motorları için içerik üretilir olmuştu. Bu da arama sonuçlarında elde edilen sonuçların kalitesinin düşmesine sebep olmaya başlamıştı ki , Google algoritmasını tamamen değiştirdi. Ve bu değişimle SEO için kabul görmüş çalışmalar geçersiz kaldı. Yeni algoritma kaliteli içeriğin ve sosyal paylaşımların önemli olduğu yeni kurallar getirdi. İçerikler arama motorları iççin değil, kullanıcılar için üretilmeye başladı. Böylece önemli olan içerik, içerisinde barındırdığı bilgi ile beraber daha da önemli hale geldi. İçerik Pazarlaması olarak tabir edilen yeni bir kavram hayatımıza girmeye başladı.

İçerik Pazarlaması kavramı ile birlikte SEO’ya yeni kurallar geldi.

  • İçerik üretilirken insanların paylaşımına yönelik içerik üretmek.
  • İyi bir anahtar kelime araştırmasının yapılması. İnsanların yapacağı aramaları tahmin edebilmek.
  • Bütün içeriğinizi aynı domain altında toplamak. (blog.site.com yerine site.com/blog gibi)
  • Sitenizde markanız ile ilgili olmayan sizin konunuz dışında konularda yazılar barındırmamak.
  • Sitenize veya blogunuza misafir yazarları kabul edin. Böylece daha tarafsız ve güvenilir bir imaj verebilirsiniz.
  • İnsan olduğunuzu hissettirin. Ticari geri dönüş bekleyen bir marka gibi bir yazı dili kullanmaktan kaçının.
  • Diğer sitelere ve gerekiyorsa markanın sitesine linkler verin.
  • Başlık çok önemli. Gazete okurken nasıl ilgimizi çeken başlığa yöneliyorsak. Sitenizde yada bloğunuzda kullandığınız başlıklarda heyecan uyandırsın.
  • Günün sonunda iyi bir SEO çalışmasının faydalı, paylaşılası ve çözüm üretir bir içerikten geçtiğini unutmayın.

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir