Halkla İlişkiler Stratejileri

Halkla İlişkiler Stratejileri
pyshcials-webFarklı açılardan görmeyi başarabildiğiniz müddetçe her şey bir haber olabilir, Başka bir şirketten bir transfer, Yeni bir atanma, Bir başarı öyküsü, Bir kahramanlık hikayesi, Bir birleşme, Şirket satın alma, Ünlü bir isimle yapılan bir çalışma, Pazarınızdaki hedef alanları ateşleyecek şeyleri, kısa çalışmalar sonucunda keşfetmek sizin elinizde. Ancak her ne yaparsanız yapın, önemli olanın maksimum etkiyi elde etmek için haberin yayılması olduğunu unutmayın. Eğer Ali Sabancı şirketin büyümesi için 100 uçak alınacağını söylerse bu zaten saniyeler içinde binlerce site, medyada paylaşılacak ve istenen reklam yapılmış olacaktır. Eğer siz çok daha küçük bir şirketseniz anlatacak ilginç hikayeler bulmalı ve yaratmalısınız, ayrıca bunları kendinizin anlatması gerekir. İyi ki internet var; haber yaymak için muhteşem bir yer.
Pazarlama için tanıtım faaliyetleri her dönem için önemli olmaya devam edecek, ancak bu alanda başarı kıstası değişti: tanıtım faaliyetlerinizi internet üzerinden ne kadar yaygınlaştırabiliyorsunuz?

Ülkemizde değişmeyen önemli şeyler var; 1-Patronlar, müşterilerin istedikleri şeyler yerine kendi beğendikleri uygulamaları gerçekleştiriyor.
Yeni PR kuralları; herkesin verecek haberleri olmasını gerektiriyor. Hayatın olağan akışında insan davranışları nasılsa iş hayatında da aynısı olur. Her ilişki için emek sarf edin, fakat olmadığınız kişi gibi gözükmeye çalışmayın eğer mesafeli ve resmiyseniz tam aksi gibi davranmaya çalışmayın.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir