Halkla İlişkiler ve İnternet Stratejileri

Yeni Digital Teknolojileri Kullanarak; Müşterileriniz İle Daha Anlamlı İlişkiler Kurun, Vazgeçilmez Olun.
Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya
aiHalkla ilişkiler (PR)’in temel amacının, şirket kültürünü yaymak ve şirketle müşteriler arasında köprü vazifesi görmek olduğunu hepimiz biliyoruz. Fakat halkla ilişkiler, bu temel misyonundan yıllardır uzaktaydı. Halkla ilişkiler, başta basılı medya olmak üzere medyaya odaklanarak uzun zamandır halkı unutmuş durumda. Şirketle halk arasında iletişimi kurması gereken basın bültenleri; halkın anlayacağı dilden değil de medya kuruluşlarına yönelik olarak hazırlanıyor. Ancak bu gidişat Sosyal Medya ile birlikte yavaşça değişmeye başladı. Sosyal Medya, halkla ilişkilerden tamamen kopuk olan ilişkileri gerçekten halkla ilişkilendirmeye başladı. Artık eskiden olduğu gibi halkla ilişkiler profesyonelleri medya ile iletişim kurmak için görev yapmıyorlar; blogları, microblogları ve sosyal ağları kullanarak direkt olarak alıcılara ulaşmayı hedefliyorlar.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir