Grup İndirim Siteleri

indirim-sale

Grup indirim sitelerinin temeli satışa sunulmuş olan herhangi bir ürünü veya hizmeti belirli bir indirim oranıyla belirlenmiş bir zaman diliminde tüketicilerine sunma üzerine kurulmuştur. Örneğin 200 TL piyasa değerine sahip herhangi bir ürün veya hizmet belirli bir zaman periyodunda % 30, %50 gibi farklı indirim oranlarıyla satışa sunulmaktadır. Ürünler çoğu zaman maliyetine ya da maliyetinden çok daha düşük fiyatlara da satışa sunulabilmektedir. Grup indirim siteleri vasıtasıyla satılan ürün veya hizmetlerin belirli bir yüzdesi group indirim sitelerine aktarılmaktadır.

Grup İndirim Sitelerinin Sunduğu Fırsatlar

1: Firmalar ürün ve hizmetleriyle ilgili çok geniş bir kullanıcı kitlesine reklamlarını ulaştırabilmektedir.

2: Firmaların marka bilinirliliği artmaktadır.

3: Firmalar satma imkanı bulamadıkları ürün ve servisleri grup indirim siteleri vasıtası ile satma imkanına kavuşmaktadır.

Grup İndirim Sitelerinin Olumsuz Yönleri

1: Firmalar grup indirim siteleri vasıtasıyla indirimli olarak satmış oldukları ürün ve servisleri kampayaları sona erdiğinde normal fiyatlarıyla satarken ciddi oranda sıkıntıya düşmektedir.

2: Firmalar reklam bütçelerinin büyük bölümünü grup indirim sitelerine atarmak zorunda kaldığından verimli bir reklam kampanyası yürütmede ciddi oranda sıkıntıya düşmektedir.

Hakan TAŞGIN

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir