Greenpeace’ten Çarpıcı Reklam Serisi

Plastik tüketiminin azaltılması için dünyanın her yerinden çeşitli projeler önde çıkıyor. Birçok ülke plastik kullanımını azaltmak için projeler arıyor ve geliştiriyor. Markalar da bu konuda oldukça destekleyici bir tavır içerisindeler. Plastik pipetleri kaldıracağını açıklayan Starbucks, geri dönüştürülebilir pipet kullanacağını açıklayan Burger King gibi büyük markaların yanı sıra; içindeki su bitince yok olan plastik şişe, yosundan üretilen yenebilir pipet gibi sürdürülebilirlik odaklı pek çok tasarım fikri bulunuyor.

Çevre konusunda bilinçlendirme için Greenpeace’de oldukça çarpıcı çalışmalar gerçekleştiriyor. Greenpeace Canada’nın “Hayatı Okyanuslardan Emmeyin” başlıklı reklam serisi plastik pipetlerin deniz canlıları üzerindeki etkilerine dikkat çekmeyi amaçlıyor.

Bir içecek bardağının içinde bulunan balık, kaplumbağa ve kuştan oluşan bu çarpıcı poster serisi deniz canlılarının plastik pipetlerden ne kadar zarar gördüğünü/göreceğini göstererek işletmelerin pipet kullanımını gözden geçirmelerini ve azaltmalarını sağlamaya çalışıyor.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir