Google üretkenliği

google

 

Google Apps yöneticisi Jeremiah Dillion, çalışanlarına gönderdiği e-posta da iş zamanı değerlendirme yöntemleri üzerine birkaç öneride bulundu. Teorisine göre: zamanınızı akıllıca kullanarak, yorucu çalışma listenizdeki görevlerinizi hızlı bir şekilde yapmalısınız.

 

İşte Dillon’un e-postasının detayları;

 

Amaçlarınızda açık olun

 

Dillion, eğer çalışanlar zamanlama konusunda başarılı ise yöneticilerin üretkenliğinin artacağını belirtiyor.

 

Toplantı takviminizi tekrar gözden geçirin

 

Takviminizi tekrar gözden geçirmeniz görüşmelerinizden iptal olanları veya daha kısa sürecekleri ve bekli de görüşmelerinizin beklediğinizden daha fazla süreceğini öğrenip buna göre daha doğru bir takvim hazırlayıp zamanınızı daha iyi kontrol edebilirsiniz.

 

Enerji düzeyinize göre günleriniz ve haftalarınızı planlayın

 

Her gün en önemli çalışmalarınızı sabah vakitlerinde yapmaya çalışın. Sabah vakitleri insanların en zinde ve enerjik olduğu zaman dilimleridir. Dillon, önemli görevlerinizi toplantıların tamamlandığı Cuma gününün son saatlerinde yapmamanızı özellikle öneriyor.

 

Hafta sonlarındaki enerjinizi Pazartesi günü yapacaklarınızı planlamak için kullanın.

En önemli işleri de Salı veya Çarşamba günlerinde halletmeniz daha iyi olur. Çünkü motivasyon seviyeniz en yüksek noktadadır.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir