Google Panda Her Dilde

Google Panda ile  paylaşılan bilgilerin yararlı ve içeriğinin kaliteli olması kullanıcılar  ve Google açısından büyük önem taşıyor.Panda  yeni uygulamasıyla; algoritmayı Çince,Japonca ve Korece dilleri haricindeki diğer bütün dillerde etkin hale getirip daha kaliteli arama sonuçları sunmayı hedefliyor.Böylece arama sonuçlarında iyileşme dönemine giriliyor. Bu da kullanıcıların Panda’ya yaklaşımının pozitif yönde olduğunun bir işareti. Seo Danışmanlarını özgün ve kaliteli içerik belki oyalayacak ama Editoryal hizmeti olan Seo şirketleri için bu durum çok da zor değil. Panda’nın ilk devreye girdiği zamandaki oranlarına bakarsak, arama sonuçlarının %12’lik bir kısmının etkilendiğini görüyoruz.Yeni uygulamayla birlikte ortalama arama sonuçlarının %6-9 oranında etkilendiğini söyleyebiliriz.Böylece birçok site İngilizce dışındaki dillerde de geliştirilerek arama sonuçlarında farklılık yaratmış oldu. Sonuç olarak şunu söyleyebiliriz; Panda’nın sağladığı bu yenilik, Google arama sonuçlarında “high quality” yani yüksek kaliteyi ön plana çıkarıyor.Böylece  Google Panda kullanıcıların gözünde level atlayarak bir sonraki hedefini  gerçekleştirmek için çalışmalara devam ediyor. Ama unutmamak gerekir ki Seo ‘da 200 kriter varsa bu sadece biri. Google sıralaması elde edebilmek için diğer etkenlerin de tamamlanmış olması gerekiyor.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir