Google, Gmail Reklam Stratejisini Açıkladı

Google, Gmail’deki reklam kalitesinin artacağını ve insanlara ilgilendikleri konularla daha alakalı reklamlar gönderileceğini açıkladı.

Google, konuyla ilgili çok detaylı teknik bilgi vermezken, Gmail’de son dönemde kullanılan ve daha önemli e-postaları daha az önemlilerden ayırmaya yarayan “Priority Inbox” tekniğiyle reklam kalitesinin geliştirileceğini belirtti. Bu özellik, kullanıcılar için hangi reklamların daha uygun olduğunu belirlemeye de yarayacak.

Mesela, son dönemde fotoğrafla veya fotoğraf makinasıyla ilgili pek çok e-posta aldıysanız, Google size lokasyonunuza yakın fotoğraf dükkanlarının reklamını gönderebilir. Fakat fotoğraflarla ilgili gelen e-postaları spam olarak işaretlerseniz Google size konuyla ilgili reklam göndermeyi durduracak.

Şimdilik küçük bir gruba test amaçlı uygulanan reklam programının, ileriki dönemde geliştirilerek daha geniş bir kullanıcı kitlesini kapsaması bekleniyor.

Google yaptığı açıklama sonrasında, Gmail’deki reklamların otomatik olarak gönderildiğinin, reklamcılarla kullanıcı bilgileri veya mesajlarının paylaşılmadığının altını bir kere daha çizdi.

Kaynak: Mediacat Online

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir