Google Adwords’e Yeni Bir Özellik Geliyor

Google Adwords'e Yeni Bir Özellik GeliyorSon dönemlerde sürekli reklam maliyetlerinin düşmesine engel olamayan Google, kar ettiği en önemli aracı olan Adwords hizmetini yeniliyor. Web ve mobil hizmetini bir araya getirmeyi planlayan Google, yeni “Enhanced Campaigns” (Geliştirilmiş Kampanyalar) hizmetini resmi blogundan duyurdu. Yenilik kapsamında reklam verenler  artık web ve mobil reklamlarını aynı yerden yönetebilecek. Artan mobil kullanımını da göz önüne alan Google, pazarlama sürecinin daha da karmaşık hale geleceğini Geliştirilmiş Kampanyalar sayesinde kullanıcıların, tüm cihazlar için yer, günün saati ve cihaz türü gibi kriterleri temel alarak pazarlama sürecini aynı yerden sürdürebileceklerini açıkladı.

Geliştirilmiş kampanyalar, tüm cihazlarda doğru reklam metnine, site bağlantısına, uygulamaya veya uzantıya sahip reklamlar gösterebilmek mümkün hale gelecek. Dolayısıyla bir kampanyayı tüm cihaz/yer/günün saati gibi ayrı ayrı düzenlemeniz gerekmeyecek.

Diğer yandan Geliştirilmiş Kampanyalar, dijital reklamcıkta yapılan yatırımın geri dönüşümünün hesaplanması konusunda da reklamverenlere yardımcı olacak. Google, yeni reklam aracıyla birlikte AdWords reklamlarınızın geri dönüşümünü; uygulama indirme, yapılan arama sayılarına kadar daha detaylı olarak raporlama ve ölçümleme imkanları sağlayavak.

Önümüzdeki günlerde hizmete başlayacak Geliştirilmiş Kampanyalar, reklamverenlerin karşısına bir seçenek olarak çıkacak. 2013 yılının ortalarına doğru ise bütün Adwords kampanyalarının bu yeni programa dahil edilmesi planlanıyor.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir