Google Adwords Reklam Kampanyası Oluşturma

google-adwords

1: Anahtar Kelime Belirleme

Google Adwords Reklam kampanyalarında anahtar kelimeler belirlenirken reklam kampanyasını gerçekleştiren şirketin faaliyet gösterdiği sektörle ilişkili kelime ve kelime grupları seçilmelidir. Kampanyalardaki anahtar kelimeler hiçbir şekilde genel kelimelerden seçilmemelidir.

2: Reklam Metni Oluşturma

Anahtar kelimeler belirlendikten sonra tüketicileri etkileyecek fark yaratan yaratıcı reklam metinleri oluşturulmalıdır. Reklam metinlerinizde avantajlarınızdan ve kampanyalarınızdan bahsetmeniz çok faydalı olacaktır.

3: Reklam Bölge Seçimi

Reklamını yayınladığınız şirketin hedef kitlesiyle doğru orantılı olarak reklamlarınızın yayınlanacağı bölgeleri ülke ve şehir bazında belirleyebilir, dilerseniz zaman ayarlaması da yapabilirsiniz. Google adwords reklamlarında zaman periyotlarını belirleme reklam verene hedef kitleye ulaşmada ciddi oranda yardımcı olmaktadır.

4: Reklamlarınızı Yayınlayın

Tıklama başına maliyetlerinizi ve günlük bütçenizi belirledikten sonra reklamlarınızı yayınlamaya başlayabilirsiniz. Google Adwords reklamları Google arama sayfasındaki sponsor bağlantı bölümünde görüntülenir. Google adwords reklamları sektörünüzle ilintili sayfalarda yayınlandığından direkt olarak hedef kitlenize ulaşırsınız.

Google adwords reklamları ölçümlenebilen ve geri dönüşlerin en fazla sağlandığı reklam kampanyalarıdır. Hedeflerinizi doğru belirler ve doğru metodlar kullanırsanız Google Adwords reklam kampanyanız istediğiniz ölçüde geri dönüşüm sağlayacaktır.

HAKAN TAŞGIN

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Yanıt yok

  1. Grafiket İnteractive Reklam Ajansı diyor ki:

    güzel Paylaşım..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir