Facebook’un yeni 360 derece reklamlarına ilk bakış

Gatorade ve Michael Kors bu yazın başında Cannes Lions’da açıklanan Facebook’un 360 derece video birimini test eden ilk markalar arasında yer alıyor.

Sosyal ağ tarafından “sürükleyici bir deneyim” olarak tanımlanan tam ekran reklam, tüm mobil ekranını kullanıcıların parmaklarıyla yönlendirebildiği video ve resimlerle kaplıyor. Ayrıca içerik Facebook tarafında tutuluyor yani daha hızlı yükleniyor.
Reklamlar Micheal Kors, Gatorade Mr. Porter ve Avrupalı perakendeci Carrefour Spain ile birlikte yavaş yavaş piyasa sürülecek. Bu markalar yeni formatı keşfedecek olan ilk markalar.

Henüz resmi bir ismi olamayan reklamların, daha çok ilgi çektiği için sponsorlu gönderilere ve Facebook’un diğer birimlerine oranla daha belirgin bir avantajı var. Facebook bu yüksek kalitedeki içerik için markalardan muhtemelen daha fazla ücret talep edecek. Facebook’un reklam ürünleri başkanı Kelly Graziadei yaptığı açıklamada “ Pazarlamacıların bu alanı insanlar için etkili deneyimler yaratmak ve anahtar hedefleri yürütmek için nasıl kullanacağını görmeyi dört gözle bekliyoruz” dedi.

Facebook’un ne zaman bu reklamları tüm kullanıcılara açacağına dair verilen bir tarih yok. Fakat gelimeler bu aşamadaysa kullanıcılara yakın zamanda sunulacağı ön görülüyor.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir