Facebook ‘un güncellediği tepkilerden en çok kullanılanı kalp oldu!

Tepki ikonlarının kullanım sıklığını değerlendirmek isteyen bir ajans tarafından hazırlanan raporda; CNN, Fox News, The Huffington Post, The New York Times, USA Today and The Wall Street Journal haber sayfalarında paylaşılan içeriklerden en fazla etki alan 3 içeriğinin analizi yapılmış ve buna göre tepki ikonlarının detaylı incelemesi raporlanmış.

love-time

Rapora göre kalp %54 kullanım oranıyla diğer ikonların oldukça ilerisinde bir kullanım göstermiş ve en çok kullanılan tepki olmuş. İkinci sırayı ise %18 kullanım sıklığıyla WOW almış.

Brüksel’de yaşanan patlama sonrasında ise, kullanıcılardan pek çok farklı duygusal tepki alınmış, ancak bu tepkiler “ beğen” e göre oldukça az olduğu belirlenmiş.

Kısacası bu dönemde Facebook’un bu yeni tepki kullanımı oldukça azalmış ve içeriklerde en fazla kullanımı klasikleşmiş “beğen” aldı. Bu dönemde kullanılan genel tepki ikonları ise üzgün ve sinirli oldu.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir