Facebook, katalog tabanlı yeni bir reklam modelini tanıtıyor

Geleneksel pazarlamadaki katalog modelini genişletmeye yarayan yeni bir reklam ürününü tanıtıyor.

Görselden sürecin nasıl geliştiğine dair bir fikir edinebilirsiniz. Reklamlar Haber Kaynağı’nızdan soldan sağa doğru sırayla görünüyor. Görsel üzerindeki bir nesneye tıkladığınızda, o ürünün daha ayrıntılı bir görseli size gösteriliyor.

Aslında bu gösterim bir bakıma aşağıdaki Facebook Koleksiyonlar’ın bir çeşidi gibi duruyor.

collections-tags

 

 

 

 

Bu özelliğin böyle adlandırılmasının sebebi de katalog hissi vermesi. Facebook’dan Graham Mudd şöyle açıklıyor:

“Kataloglar için sirkülasyon ve geri dönüş oranlarının düşüşte olduğu zaten biliniyor. Ancak bu hala önemi bir satış kanalı. Mobil kanalların çok önemli olduğunun farkındayız. “

Bu özellik sayesinde reklam verenlerin mağazasının olduğu gibi dijital ortama aktarılması ve Facebook reklamlarının işe yararlılığının da artması amaçlanıyor. Özelliğin bugünden itibaren uygulamaya sokulması bekleniyor.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir