Facebook En büyük kitle iletişim aracı olma yolunda ilerliyor.

Facebook
Facebook bir kitle iletişim aracı olarak giderek TV’ye yaklaşıyor. Tüketiciler çalışma saatlerinde, zamanlarının çoğunu TV ile değil, sosyal ağlarla geçiriyorlar.

60 yaş üstünün tercihi hala TV
Farklı yaşlardan tüketicilerin gün içinde zamanlarını medyada nasıl geçirdiklerini görmek üzere The Frank N. Magid Associates Generational Strategies tarafından yapılan anket çalışmasının sonuçlarına göre, 15-46 yaş aralığında olan kullanıcıların çoğu sabah 9’dan akşam 5’e kadar Facebook’u kullandıklarını bildirdiler. Bu saat diliminde, en genç tüketici grubuna dâhil olan 8- 14 yaş arası kişilerin yüzde16’sı Facebook kullanırken, yüzde16’lık bir grup da bu saatler arasında televizyon izliyor. 60 yaş ve üstü grubun tercihinin ise hala televizyon olduğu gözlerden kaçmıyor.

Kaynak: Mediacatonline

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir