Facebook’dan Reklamcılar için Bir Platform:

Facebook-Studio

Her gün Facebook’da insanlar sadece arkadaşlarıyla değil markalar da iletişime geçiyorlar. Bu yüzden Facebook, reklam dünyasıyla iletişimi artırmak için yeni bir platform kurduğunu açıkladı: Facebook-studio.com.

Facebook’u kullanarak yaratıcı işler ortaya koyan yaratıcıları bir araya getirmek için kurulan bu platform dün tanıtıldı. Bu platformda reklam ajansı yaratıcıları işlerini sergileyebilecek, düşüncelerini paylaşabilecek ve kampanyalar hakkında yorum yapabilecekler. Facebook, bu platformu reklam, PR ve medya ajans çalışanlarını bir araya getirmek ve sosyal ağdaki reklam stratejileri konusunda daha etkili bilgi paylaşımı ve etkileşimi sunmak için tasarlanmış.

Facebook sözcüsü konuyla ilgili “Bu girişim, Facebook’un yaratıcı reklamcılar dünyasıyla doğrudan diyalog kurduğu ilk adımdır. Bugüne kadar Facebook’un ajanslarla ilişkisi daha mesafeliydi. Bugüne kadar reklamcılar Facebook sularında pusulasız ilerliyorlardı.” dedi.
Facebook’un yeni kurulan ajans ilişki takımının başı olan Blake Chandlee,”Ajanslarla daha iyi bir iletişimimiz olmalı. Bundan sonra, reklamcılar tarafından yüklenmiş Facebook’daki kaliteli kampanyaları öne çıkaracağız. Grup üyeleri de beğendikleri kampanyaları “beğen” tuşuna basarak gösterebilecekler ve altına yorumlarını yazabilecekler. Yaratıcıların bu sayfada aktif rol almalarını hedefliyoruz. ” dedi
Facebook ajans ilişkilerini geliştirmek amacıyla bu platformun yanı sıra, Studio Live isminin verildiği etkinlikler de düzenleyecek. Bu senenin başında Toronto’da Publicis, Interpublic, Omnicom, WPP ve Havas’ın katılımıyla ilk etkinlik gerçekleştirildi.

Ajanslar da Facebook’un bu yeni girişimine sıcak bakıyorlar. Coca-Cola, Kraft ve Bravo’da çalışmış ve 360i’nin genel müdürü olan Sarah Hofstetter, bu girişimle ilgili “studio ilk adım olarak çok iyi, Facebook’un ürün gelişimi ve müşteriyle etkileşim gibi alanlarda yeni olasılıklar sunmasını bekliyoruz” dedi.

Pereira & O’Dell’de strateji supervizörü Jasmine Summerset, “bu platform sadece ajanslar arasındaki iletişimi artırmayacak, markaların Facebook üzerinde daha deneysel ve cesurca çalışmalar yapmasını da teşvik edecektir.” yorumunu yaptı.
Kaynak: Mediacat Online

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

1 Yanıt

  1. Özmen Tepekule diyor ki:

    Güzel bir noktadan degerlendirmişssiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir