En başarılı 500 şirketin sosyal medya karnesi

En başarılı 500 şirketin sosyal medya karnesi

Go Gulf adlı şirketin yayınladığı bir infrografik, Fortune 500 şirketlerinin sosyal medyayı nasıl kullandıklarına dair önemli verileri ortaya koydu.

Raporda, Fortune 500 şirketlerinin yüzde 62’sinin aktif bir Twitter hesabı olduğu, yüzde 58’inin ise aktif Facebook sayfası olduğu belirtiyor. Şirketlerin yalnızca yüzde 23’ünün ise kurumsal bir blog’u var. Bunun yanı sıra, en hızlı büyüyen 500 şirketin, Fortune 500 şirketlerinden daha yüksek sayıda blog sahibi olduğu da yayınlanan veriler arasında yer alıyor.

2008-2011 yılları arasında en çok kurumsal blog kullanan sektör ise ev eşyası ve mobilya satan şirketler olarak öne çıkıyor. Bu sektör aynı zamanda en çok Twitter hesabı oluşturan sektör olarak da liste başında.

Facebook sayfaları ele alındığında ise, sigorta şirketleri 27 sayfa ile en çok marka sayfası oluşturan sektör olarak ilk sırada.  Teknoloji sektörü ise bu listede beşinci sırada.

Facebook’ta en çok ‘beğen’ alan kurumsal sayfa ise Coca-Cola’ya ait. Coca-Cola’nın yaklaşık 40 milyar seveni var. İkinci sırada ise 28 milyar 775 bin ‘beğen’ ile Starbucks yer alıyor.

Kaynak: Digital Age

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir