E-ticaret ve Satış

e-ticaret

e-ticaret

E- ticaret ,  düşük bütçelerle geleneksel ticari kanallarla ulaşılması hayal dahi edilemeyecek geniş kitlelere ulaşılmasına imkân tanıdığından kurumlar açısından oldukça önemlidir.

E-ticaret siteleri üzerinden geniş kitlelere ulaşılarak karlılık oranlarının arttırılması bazı temel kurallara dayanmaktadır.

E-ticaret sitelerinde satışlar nasıl arttırılır?

Her şeyden önce e-ticaret siteleri kolay kullanımlı olmalı ve kategori erişimleri rahat olmalıdır. Ziyaretçiler aradıkları ürünlere kolaylıkla ulaşabilmelidir.

E- ticaret sitelerinin tasarımları ziyaretçileri olabildiğince etkilemeli ve web sitelerinden kısa sürede ayrılmalarının önüne geçilmelidir.

Ürün resimleri görsel açıdan etkileyici olmalı ve ürün açıklamaları ürün detaylarını en ince ayrıntısına kadar açıklayacak düzeyde olmalıdır.

E-ticaret sitelerinde ürün bazlı seo çalışması yapılarak satışa sunulan ürünlerin arama motorlarının doğal aramalarında üst sıralarda yer alması sağlanmalıdır. Böylelikle hedef ziyaretçi artacağından karlılık oranları da yükselecektir.

Düzenlenen kampanyalar, indirimler ve duyurularla ilgili hedef kitleye bilgilendirme mailleri gönderilmelidir. Çok sık gönderilen ve yeni bir şeyler sunmayan maillerin kurumsal imajı ciddi oranda zedeleyeceği de unutulmamalıdır.

Hedef kitle ile doğru orantılı reklam kampanyaları oluşturulup, doğru mecralar kullanılarak hedef kitleye ulaşılmaya çalışılmalıdır.

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir