Dev Markalar Logolarından A, B ve O Harflerini Çıkartıyor

Google, Tesco ve Microsoft gibi büyük firmalar, Kanada’nın Toronto logosu ve Hollanda’nın “I amsterdam” yazısı gibi ünlü kent simgeleri NHS Blood and Transplant’ın #MissingType global kampanyasını destekliyor.

Londra PR ajansı Engine Grup ile birlikte hazırlanan kampanya dünya çapında donör sayısını arttırmak için kan bağışı çağrısında bulunuyor. Kampanyaya katılan firmalar bağışa dikkat çekmek için logolarından “A”, “B” ve “O” harflerini çıkartıyorlar. #MissingType 16-21 Ağustos tarihleri arasında Amerika, Kanada, Singapur, Güney Afrika ve Avustralya’nın da içinde bulunduğu 21 ülkede devam ediyor.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
5.00 avg. rating (96% score) - 1 vote

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir