Beycon Group Genel Müdürü Barış Yardımoğlu Krizden Çıkış Reçetesini Açıkladı

Beycon Group genel müdürü Barış Yardımoğlu’na göre kurumlar için son derece zor dönemler olan kriz dönemlerinde özellikle krizlerin akut döneminde, varlıklarını devam ettirebilmeleri hatta büyüyebilmeleri için zaten var olması gereken kaliteli hizmet anlayışlarının daha da geliştirilmesi gerekmekte. Çünkü özellikle kriz dönemi tüketiciler kelebek gibidir. Her an elinizden kaçabilirler. Ayrıca kurumların yaptığı en büyük hataların başında kriz döneminde bütçelerinde kısıntıya gittikleri ilk kalem reklam ve tanıtım harcamaları olması bu sebeple günümüzün hızlı rekabetçi dünyasında çok çabuk kaybolabiliyorlar.Beycon Group Genel Müdürü eğer kurumlar krizde en son reklam ve tanıtım harcamalarında kısıntıya giderlerse yaşanan krizden en az hasarla etkileniceğini de belirtti. Krizin sona erdiği dönemle birlikte  rakiplerinin önlerinde yer alırlar.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir