Adwords Temel Unsurları

Adwords‘te anahtar kelime yaratırken bilmeniz gereken 4 unsur bulunmaktadır:

Geniş Eşleme: Anahtar kelimeniz ya da onun bir varyasyonu arandığında reklamınızı göstererek çok sayıda kullanıcıya ulaşmanızı sağlar.

Tam Eşleme: Anahtar kelimenizle birebir eşleşir ve reklamınız arandığında size ulaşmalarını sağlar.

Negatif Eşleme: Belirttiğiniz bir kelime veya kelime öbeğiarandığında reklamınızın gösterilmesini engelleyerek,reklamlarınızın alakasız aramalarda yayınlanmasını önler.

Sıralı Eşleme: Reklamınızın, kelime öbeğiyle tam eşleşen aramalarda gösterilmesini sağlar.

Bu 4 unsuru ve ne işe yaradıklarını iyice bilirseniz sitenize fayda sağlamış olursunuz.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir