Adwords Google

Adwords Google ile markanızı internette en iyi şekilde tanıtıp, şirketinize kazanç sağlayabilirsiniz. Adwords Google kullanmak içinde aynen seo‘da olduğu gibi anahtar kelimelerle çalışmanız gerekmektedir. Ancak anahtar kelime metrikleri organik aramada olduğundan biraz daha farklıdır,Kalite puanı denen bir algoritması vardır.

Kalite puanının yüksek olması için anahtar kelimeniz,oluşturduğunuz reklamın başlığında, içeriğinde geçmelidir hatta verdiğiniz url sayfasının içeriğinde de geçmesi gerekmektedir. Kalite puanınız ne kadar yüksek olursa  verdiğiniz teklif o kadar düşük olur, ve maliyetlerinizi kısmış olursunuz.

Adwords Google ‘ı kullanırken reklamlarınızı tıklamalar için ya da dönüşümler için optimize edebilirsiniz. Tıklama oranını arttırmak için negatif anahtar kelime eklemeniz gerekmektedir.Tıklamaları arttırmak içinse çok fazla alakalı anahtar kelime eklemeniz gerekmektedir.

Etkili bir şekilde bu aracı kullanmak için fırsatlar sekmesinden reklamlarınızı optimize edebilir, ya da dönüşüm optimize edici ile de dönüşümlerinizi arttırabilirsiniz.

Diğer başka bir özellik ise A/B testidir. Bu test ile sayfalarınızı bir kaç varyasyonla test edebilirsiniz, en iyi tıklama getirecek  şekilde optimize edip,sitenizden en iyi şekilde fayda sağlayabilrisiniz.

Adwords Google etkili bir araçtır ancak doğru kullanılması gerekilmektedir.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir