Fabrika Basım’ın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdullah GÜZEY

Temelleri 67 yıl öncesinin ofset hazırlık renk ayrımına dayanan Fabrika Basım 1990’lı yılların ikinci yarısından itibaren matbaa ve matbaa öncesi süreçlerin bütünleşmesini gerçekleştirerek, müşterilerine tasarımdan bitmiş iş teslimine kadar geniş bir yelpazede tam hizmet vermeye başlamıştır. Tecrübeyle teknolojiyi birleştiren Fabrika Basım’ın Fabrika Basım’ın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdullah GÜZEY merak ettiğimiz konulara açıklık getirdi.

Fabrika Basım’ın ana faaliyet alanları nelerdir?ali48283
Şirketimizin ana faaliyet alanlarını Baskı öncesi çalışmalar, Dijital baskı ve uygulamaları, Baskı ve matbaa hizmetleri şeklinde, sıralayabiliriz. Uzman renk ayırımı kadromuz ile baskı çalışmalarımızda en kaliteli sonuçları almaktayız. Dijital baskı uygularında müşterilerimizin isteklerine göre farklı çözümler üretmek ana misyonumuz olmuştur. Baskı ve matbaa işlerimizde ise en üstün kaliteyi müşteri memnuniyeti odaklı sağlamaktayız. Baskı sonrası hizmetlerimiz arasında ciltleme, parlak ve mat laminasyon, spiral hizmetlerimiz bulunmaktadır.

Fabrika Basım ne zaman ve hangi şartlar altında kuruldu?

Fabrika Basım ‘ın temelleri 67 sene öncesinin ofset hazırlık renk ayırım sistemine dayanır. Bu temelden alınan sinerji ile 1995 yılında Cengiz Güzey tarafından kurulmuş bir şirkettir.

Şirketinizin kısa ve uzun vadedeki hedefleri nelerdir?

Şirketimizin uzun vadedeki hedefi pazardaki bilinilirliğini hızla arttıran, müşterilerinin sadakatini kazanmış, rakiplerinin her daim bir adım önünde olan, kaliteyi bir misyon olarak belirlemiş bir marka olmak. Kısa vadedeki tek hedefimiz ise müşterilerimizin talepleri doğrultusunda onları memnun edici çalışmalar yapmaktır.

Daha çok hangi sektörden firmalarla çalışmaktasınız?

Reklam ajansları, Dergi grupları, Tekstil firmaları, İlaç firmaları, Bilişim şirketleri ve Bankalar çalıştığımız ana sektörlerin başında gelmektedir.

Şirketinizin Organizasyon yapısından bahseder misiniz?

Şirketimiz bünyesinde Pazarlama Satış, Dijital Baskı, Üretim Departmanları bulunmaktadır. Müşteri ilişkilerini pazarlama satış departmanı yürütmekte, dijital baskı departmanında müşterilerimizin talepleri doğrultusunda yaratıcı çalışmalar yapılmaktadır. Üretim departmanımızda ise müşterilerimizden talep edilen uygulamalar üretilmektedir. Şirketimizde her departman dolayısıyla her çalışan bir bütün olarak hareket etmektedir. Herkes yaptığı işin farkındadır. Ve yaptıkları işin kaliteli olması için işlerini sonuna kadar takip ederler.

Şirketinizde kaç kişi çalışıyor?

Şirketimiz bir aile şirketi olup İSO 9001 belgelidir. Şirketimizde 70 kişi istihdam edilmektedir.

İnsan kaynakları departmanınızın işe alım ve performans değerlendirme işlemleri nasıl gerçekleşiyor?

Şirketimiz öncelikli olarak ihtiyaç duyduğumuz alanlarda yetişmiş kişileri tercih etmektedir. Ayrıca hayat boyu öğrenci olmayı misyon edinmiş dinamik grup çalışmasına inanan ve şirkette aile olma kavramına inanan kişiler ile birlikte çalışma arzusundayız.

Şu an üzerinde çalıştığınız ne gibi projeler var?

Şu an teknoloji ve ilaç firmalarının, dergiler içine girecek reklam ağırlıklı insörtleri üzerinde yoğunlaşmış durumdayız.

Sizce günümüzün rekabetçi iş dünyasında başarılı olmak için neler yapılmalı?

Her şeyden önce markanızın veya kendinizin hedeflerini vizyonunu, misyonunu ve konumunu doğru belirlemeniz gerekmekte yılmadan çalışılmalı başarısızlıklarda moral bozukluğuna yer bırakılmadan yeniden motive olunabilmelidir. Ve mutlak suretle olması gerekenlerin başında teknolojinin gerisinde kalmamak ve yapılması gereken işlerin zamanında teslim edilmesi gerekmektedir.

Sektörün geleceğini nasıl görüyorsunuz?

Her Sektörde olduğu gibi müşterilerin seçici olmaya başlamasından dolayı, bizim sektörümüzde de işlerini titizlikle yapan başarılı firmalar uzun vadede ayakta kalabileceklerdir. Bu durum da sektörde ki son derece şişmiş olan makine parkurunun azalması ile mümkün olacaktır.

İş yaşantınızın yoğunluğundan özel yaşantınıza zaman ayırabiliyor musunuz?

Genel olarak şirket yöneticileri iş yoğunluklarından dem vurarak özel yaşantılarına yeteri kadar vakit ayıramadıklarından yakınırlar aslında bu tam olarak doğru değildir. Eğer bir şirket yöneticisi zaman planlamasını başarılı bir şekilde gerçekleştirebiliyorsa, hem işlerine hem de özel yaşantısına rahatlıkla vakit ayırabilir. Bu durum iş verimliliğini de arttıracaktır. Bende zaman yönetimimi iyi yaptığımdan dolayı özel yaşantıma ihtiyaç duyduğum oranda zaman ayırabiliyorum.

Editör:  HAKAN TAŞGIN

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir