Beycon Blog

0

Özel Ressamların Özel Logoları Olsaydı?

Hayatları, resimleri ve bakış açılarıyla hem insanlar hem de sanat tarihi üzerinde iz bırakan ressamları bir düşünün, hepsini bilmemiz mümkün değil fakat aklımıza dokuz on tane gelir herhalde; Da Vinci, Dali, Picasso, Van Gogh...

0

Ünlü Logoların Gizli Mesajları

Etkili ve zekice tasarlanmış logo bir markayı hatırlatacak en önemli detaydır. Bu sebeple bugün dünyanın en tanınmış şirketleri logolarına fark edilemeyen mesajlar gizlemiştir. Bu zekice tasarlanmış logoların gizli dünyasını biraz incelemek istedik. Gelin birlikte...

0

Greenpeace’ten Çarpıcı Reklam Serisi

Plastik tüketiminin azaltılması için dünyanın her yerinden çeşitli projeler önde çıkıyor. Birçok ülke plastik kullanımını azaltmak için projeler arıyor ve geliştiriyor. Markalar da bu konuda oldukça destekleyici bir tavır içerisindeler. Plastik pipetleri kaldıracağını açıklayan...

0

Gençliğin İcatları!

Ah bu gençlik! Kimi zaman heyecanlarını, kimi zaman deneyimsizliklerini eleştirdiğimiz gençler. Bir türlü başarıya imza atabileceğine inanmadığımız gençlik. “Zaman gençliği” ile başlayan cümlelerimizle sitemlerimizi yönelttiğimiz gençlik. Aslında bir sorunumuz yok ama eleştiriyoruz. Gençleri başarısız...

0

Teknolojinin Çocuklara Olan Etkisi

Teknoloji, dijitalleşme hayatımızda oldukça büyük bir yer kaplıyor ve değişime sebep oluyor. Yeni geliştirilen telefonların, sosyal mecraların ve teknolojik gelişmelerin hepimiz üzerinde bir etkisi olduğu oldukça açık ama çocuklar üzerindeki etkisi biraz daha fazla...

0

E-ticarette 2018 Trendleri

Dijital pazarlama platformu olan SemRush, ABD, Almanya, İngiltere gibi gelişmiş e-ticaret pazarlarına odaklanan ve 8 bin e-ticaret sitesinin incelendiği Yıllık E-Ticaret Trendleri Araştırması’nın sonuçlarını açıkladı. Spor ve Dinlenme, Çocuk, Gıda/Gıda Benzeri, Ev ve Bahçe, Giyim, Kitap, Çiçek, Mobilya, Mücevherat,...

0

Başarmak İçin Kaç Kere Denemelisiniz?

Aslında çoğumuz biliriz başarı için sabretmemiz gerektiğini. Çok çalışmadan başarının gelmeyeceğini, savaşmadan kazanılmayacağını biliriz. Bilmemize rağmen ilk hatada, ilk reddedilişte hayallerimizden, fikirlerimizden ve girişimlerimizden vazgeçmek daha kolay gelir. Peki bugünün ve geçmişin en başarılıları...

0

Alışverişin 5 Yeni Trendi

Alışveriş, yeni teknolojiler sayesinde son 10 yıldır köklü bir değişim içinde. Perakende sektörü; tüketici ihtiyaçları, alışveriş platformları ve mekanlarının iç içe geçmesiyle oluşan bir deneyime dönüşüyor. I-AM’in İngiltere’de 2.000 Türkiye’de 1.000  Y kuşağıyla gerçekleştirdiği ...

0

Markalar Bize Neler Hissettiriyor

Markalar için kişiler üzerinde olumlu etki bırakmak oldukça önemli. Bir duyguyla anılmak ise markalar arasında rekabet nedeni. Markalar olumlu duygularla anılmak için çeşitli yollara başvursalar da tüketiciler üzerinde etki bırakmak o kadar da kolay...