Bilgisayar donanımları ve bunun üzerindeki yazılımların kurulmasını ayarlanmasını ve kullanıma hazır hale getirilmesini kapsar. Kullanıcılar dilerlerse kullanım için eğitim hizmetini talep edebilirler.
Satış öncesi hizmetleri ve satış sonrası geliştirme faaliyetlerini kapsar. Satış projelerinin oluşturulması, kullanılan sistemin modernizasyonu danışmanlık hizmetinin içinde yer alır.
Satış aşamasından sonra kullanıcıların eğitimlerini ve periyodik kullanıcı geliştirme eğitimlerini kapsar.
Bakım onarım ve sistem destek hizmetlerini kapsamaktadır. Müşteriler karşılaştıkları teknik problemleri mesai saatleri içerisinde teknik destek hizmet departmanına telefon vasıtasıyla bildirir ve problem anlaşma kapsamında uzman teknik destek personelimiz vasıtasıyla giderilir. Süreli teknik destek anlaşmalarında anlaşma süresince bilgisayar sistemlerinin bakımları uzman ekibiz tarafından gerçekleştirilir.
Yapılan Anlaşma çerçevesinde web sitelerinin sık güncelleme ihtiyacı duyulması durumda gerçekleştirilir. Müşteri anlaşma kapsamı süresi boyunca sınırsız güncelleme talep edebilmektedir.